Rise and shine beautiful.

Ja då var man pigg och glad igen. Eller det första var väl lite att ta i kanske, var uppe alldeles för tidigt i morse för att ha semester. Men men blev tvungen att hjälpa mammi med en sak så man får väl ställa upp. Även om jag kan erkänna att jag faktiskt inte var jätte sugen på att köra bil så trött som jag var. Men det gick bra, inga personer skadade sig under denna skräckfärd. Nej, men det gick bra!
Jag och min ferrari är ett stadigt ekipage, håller oss fint på vägen tillochmed i kurvorna..

Nu är det bara att bestämma sig för vad man ska göra idag, eller hur. Jag har ingen aning, lite beslutsångest faktiskt. Men inge vidare intressant för er att veta så jag ska bespara er tiden ni skulle läsa det jag har att skriva. Hörs sen vänner! ;)
 

Nästan lika bra som en Ferrari iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0