Party party.

Godmorgon solstrålar.
Det är nästan som morgon för mig iallfall. Iochförsig var jag uppe tidigt imorse men gick och la mig igen vid elva tiden igen så jag ska orka jobba inatt.
Igår åkte jag till Martina vid halv tolv ungefär, plockade upp Jonas i stan som redan tröttnat på sin utekväll. Sen plocka upp Martina och Tina så bar det av in till stan. Harrys började vi med, men tröttnade framåt ett då vi var ganska irriterade på det mesta.
Så vårat lilla gång gick vidare, till swing... Två minuter sen vände vi..
Sen gick jag till Tonic och snacka med Jessica istället. Satt där tills Martina ätit och Tina hunnit åka hem. Vid två åkte vi och hämtade Jimmy på Sjöbo, stackarn!
Tack Martina, som tydligen tyckt att jag ska vara med och sjunga en av deras låtar till skivan. Försökte förklara att jag inte är så bra men men får väl försöka iallafall. Ta mig i kragen!
Får väl se om jag lyckas, you never know.
Hann sova iallafall tre timmar innan jag skulle upp till dom fyrbenta galningarna i stallet. När jag kom hem därifrån sista gången vid elva kröp jag ner i sängen och legat där sen dess. Var uppe och åt en snabbis med. Försökte kolla på OS men tennis är inte min grej. Sova däremot,ojoj det kan jag minsann! Inga jobbiga regler och set och så..

Nu då?
Duscha och städa innan jag får besök (kanske?) en stund iallafall. Sen ska jag in till  Tonic och jobba ikväll. Så det är min innehållsrika dag det. Roligt va?
Så när ni är ute och gör åt pengar ikväll så kan ni tänka på mig som istället också är "ute" men tjänar pengar, ah synd du!
Dags att duscha.
Ha nu en bra kväll allihopa. Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0