Natti.

Varit en bra kväll för er kära läsare?
Min har varit mysig faktiskt..       
Var hemma hos Martina en sväng och kikade på denna skräckfilm.
Martina- Den var faktiskt baserad på en verklig händelse, har lilla jenny tagit reda på nu..
Vi missade annars den biten, om det nu fanns med någonstans i filmer eller på fodralet? Tror inte det men nu vet både vi och ni..
Underbart, fick vi det ur världen känns väl bra?
Vilket fall, jag älskar ju skräckisar annars.. Ja nu med alltså, men måste faktiskt erkänna att denhär var en riktig b-film. Men ändå tyckte både jag och Martina att den var sjukt läskig Hon skrek och jag riktigt hoppade baklänges i fåtöljen. Det gör jag aldrig annars!
Den va sådär spännande länge så man visste att det skulle hända något snart men det hela tiden drog ut på tiden och sen pang bara..
Ja får faktiskt säga att jag trots den lite speciella produktionen och lite speciella skådespelare (inte minst språket) så var den se värd!
Hade dock lite problem att pallra mig bort till bilen sen när jag skulle åka hem.. Lustigt!

Vilket fall, nu har jag suttit och kikat efter ny bra musik. En del av dom har jag lagt upp här som ni kanske ser. Hoppas ni gillar någon av dom iallafall. Får alltid frågan "Varför lägger du inte upp videon direkt?" Nu ska jag svara på denna frågan så kan vi få den ur världen sen..
Jag vet hur man gör, jag är faktiskt inte helt IQ-befriad. Jag testar mig för det mesta fram när det gäller sådanna saker.. Så jag vet mycket väl hur man gör, men eftersom dom flesta låtar jag lägger upp är så nya så dom inte har någon video än så tycker jag bara det ser tråkigt och fult ut.. Så tack för er omtanke men jag vill ha det så.

När jag ändå kört igång och avreagera mig nu då så kan jag väl fortsätta? Ni som skickar den där j*kla (förlåt) reklamen från gratisbio och gratismakeup och allt. Ni har inget här och hämta, jag kommer aldrig låta mig värvas av er ändå. Det är bara bortslösad tid för er del..
Tack nu känns det mycket bättre, så nu är det dags att sova.
Måste vara pigg inför våran båt och fisketur imorgon, here we go again.
Natti natti vänner.
Sov gott.


 

Kommentarer
Postat av: J O S E F I N E

snygg blogg! :D

2008-08-18 @ 05:21:31
URL: http://youzoofajn.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Kolla gärna in min blogg är du söt ^^

2008-08-18 @ 09:46:08
URL: http://cassandrahemdal.blogg.se/
Postat av: Ceestar

tassade in :)

2008-08-18 @ 12:28:54
URL: http://ceestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0