Karolina Klüft.

Jag förstår mig inte på er svenska folket...
Alla talar om ett fiasko (ni tycker det är lätt att skylla på henne nu bara för att alla andra sabbar sina chanser..), jag tycker det är bland det största någon kan göra det hon ändå har åstakommit.

Ni håller på med något, vinner det som går att vinna. För att sen motivera sig igen behöver man nya mål ellerhur? Det är precis det Karolina skaffat sig.
Tänk er själva att hålla på så länge med sju olika grenar. Förstår ni ens själva hur mycket slit det är?
Sen att då ha vunnit ett OS redan.. Jag menar, alla vet att hon kan det om hon bara jobbar för det, det har hon ju bevisat. Men för hennes alldeles egna skulle (som det hela egentligen handlar om ellerhur?) så måste hon hitta på något annat... Att sen inrikta sig på "enbart" två grenar och som hon faktiskt tycker är roliga är ju en jätte stor bedrift bara det. Jag menar hon tog sig till finalen i längdhoppet, vad mer kan ni begära? Nästa gång kanske hon vinner? Men nu har hon ju iallafall något nytt att uppnå, nya mål och nya egna förväntningar. Dessutom kan jag ni ju inte påstå att ni som aldrig provat att träna inför ett OS där du ska vara med i sju olika grener, vakna? sju stycken? Det sliter inte alls på kroppen nej, och karro vill säkert kunna gå när hon är över 40 med kanske..
Ni har inte den blekaste aning om vad ni pratar om när ni säger att hennes nioende plats är ett fiasko. Jag tycker det är jätte stort det hon gör. Gör det du tycker är roligt, det är det viktigaste!
Du tar dom nästa gång Karolina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0