I Motala och ränner.

Ja nu var man framme i Motala då, välbehållen och allt.. Inte illa!
Var alltså i Norrköping igår, hade helt grymt roligt.. Var Framme ganska sent bara, men tog igen oss snabbt! Var på något ställe som hette Pallas tror jag och drack champange i stora lass. Nej, inte riktigt så illa.
Mamma och pappa ni behöver inte oroa er, jag skötte mig jag lovar! ;)

Vid tolv åkte vi till Motala, och sitter alltså hos Robbin nu, som förövrigt har åkt iväg och spelat match. Ska snart åka dit och kika. Med pom-poms och allt.. Supportrarna från Borås. Nej men inte riktigt så kanske, men vill kika lite iallafall! Men måste rusa nu.. Hörs imorgon! Ta det lugnt ikväll vänner! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0