I got my eyes on you.

Är det inte fruktansvärt jobbigt att göra folk besvikna? Kan vara bland det värsta jag vet faktiskt..

Skulle åkt ner till Laholm idag för att provjobba hos Catrin henriksson igen, men känner att om jag får jobbet på flyinge så tar jag hellre det trots att jag kommer få göra mer roliga saker hos Catrin. Vad berättar hon då? Jo givetvis har timmy tackat ja till den andra praktiskplasten.. (modell och ett år äldre än mig, dessutom en kille som håller på med dressyr..!! kan väl inte bli bättre?) synd där ja..Nej men inte för att vara fördomsfull nu, men killar som håller på med dressyr är inte alltid helt inne på den kvinnliga biten. Men spelar ingen roll jag kommer inbilla mig att jag nyss missade bästa chansen.. hehe nej men ska inte säga så kanske, finns någon väldigt speciell här hemma så.. Jag är nöjd! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0