Hem, ljuva hem.

Hemma från stan igen. Varit på Tant Grön och ätit med mami. Alltid lika mysigt! Älskar henne, vet att jag kan prata med henne om allt.. Även om vi alltid inte tycker samma sak, men om vi aldrig hade bråkat hade man nog kanske fått börja fundera på om man var adopterad eller något?! Nej, men det hör väl till! Älskar dig iallafall mamma.
Efter det skulle jag gå och sola, och min snälla mamma fick köra mig dit för det regner något helt utöver det vanliga. Hörde att det skulle komma så mycket som 10 procent av vad det annars gör på hela året här idag.. Blir man förvånad när man bor i Sveriges regningaste stad eller? Nej inte så.

Vilket fall, vi skulle egentligen iväg ikväll med. Men vet inte hur det blir med det än, om vi åker så är det iallafall Lidköping som lockar. Hur kul det nu kan vara på en skala när det regnar såhär.. Kan ju hoppas på att det håller upp lite mer där uppe. Någon Lidköpings-bo som är inne och läser? Isåfall kan ni ju berätta för mig! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0