Goodmorning sunhines.

Godmorgon på er.
Sovit gott?
Jag vet någon som har. Gick och la mig ändå gaska tidigt igår men sov ändå fram till halv tolv. Kände att jag behövde gå upp och fixa detdär med Goodie då. Boka nya veterinär tider och sådär så min lilla stackare blir frisk snart.
Saknar verkligen träning och tävlingstiden.. Jag vet att han gör det med.
Men idag ska jag ringa Susanne Gielen, på flyinge för att höra lite. Så ska väl försöka åka ner och provjobba med. Vad jag kommer passa på att träna då, oj vad roligt. Kan bli något av den lyckligaste i världen! :)
Men sen ska jag faktiskt på intervju imorgon med i våran trevliga stad göteborg. Jobbet låter både roligt och intressant så är enormt taggad. Berättar mer när jag vet mer om det själv..
Känns som om allt går min väg just nu bara, det är bara Goodie som måste bli frisk så känns mitt liv ganska perfekt som det är.. (okej, en riktig ferrari hade inte varit helt fel heller.. sen vill jag gärna till Bora bora med..) Drömma bör man ellerhur?
Men ska in till staden en sväng, om man nu kan kallas Borås för stad? Jo men det kan man faktiskt.. Tro det eller ej.
Ska in och sätta på min sura min (som jag verkligen är usel på) och be dom på telenor ge mig en ny mobil (igen) för den jag har nu funkar inte för fem öre. Jag blir så trött på sånt, jag begär inte mycket av en mobil.. Jag vill kunna ringa, skicka sms och sen tycker jag det är lite roligt att ha en kamera med. Inte ens det kan funka?
Får se om jag lyckas, funderar på att bada mobilen innan med tanke på att den är försäkrad än så.. Plurr plurr
Hörs sen vänner.

Vi på balen -07, Carro, Martina och lilla jag. Minnen..


Kommentarer
Postat av: Norrköping

hej! Du e stört snygg asså jag finner knappt ord!:D tror jag såg dig i norrköping för två veckor sen lr nåt;) puss puss

2008-08-19 @ 13:42:20
Postat av: nicolina

Kika in min blogg och lämna en komentar när du ändå är där.

Kram.

2008-08-21 @ 15:16:22
URL: http://niqolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0