Fina fisken det.

Föresten hade ni roligt igår?
Känns som om halva Borås var i Göteborg igår faktiskt. Var helt dött inne på Tonic tills klockan var runt ett. Då blev det till att vässa armbågarna, och nog gjorde jag det. Va faktiskt ganska irriterad igår, hade dock sina orsaker.. Men är man så j*vla dum och snor dricka och jag ser det och dessutom ljuger så blir jag lite kinkig..
Sen att killar dessutom tar sig friheter och tror att dom får göra precis hur som helst bara för att dom är fulla gör inte saken bättre.. Nej igår var jag irriterade på er, skärpning!
Men ändå trivs jag väldigt bra att jobba på Tonic. Kul att träffa folk och så.
Var hemma så himla sent inatt bara så halva dagen idag sovs ju bort, det är väl kanske mindre bra. Men nu är jag pigg och glad igen.

Med bara två dagar kvar av min semester har jag två saker kvar att göra innan jag kan känna mig helt nöjd med denna sommaren. Det är att åka till Liseberg (dock är det ingen som orkar åka med) och fiska vill jag göra! Men ja, det löste jag och Martina, vi ska till Hoffsnäs imorgon och fiska. Om jag känner min vän rätt så kommer vi ha jätte roligt! Någon som vill följa med?
Men nu först är det dags att åka till min pålle och ta hand om honom lite.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tackar!:)

2008-08-17 @ 23:53:30
URL: http://sandranu.blogg.se/
Postat av: Emla

En massa frågande nu men har du hört något om Chirlon 870?? Känns bra i magen när jag tänker på att ta honom till betäckning på Wilma :).

2008-08-17 @ 23:53:36
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0