Då var det dags igen.

Jaha då var det dags då..
Har inte gjort detta sen jag tävla den 20 november tror jag det var förra året. Ska rida på riktigt! Suttit och "åkt" häst har jag gjort men idag ska jag rida.
En unghäst.. Stabilt Jenny. Ne men hon ska va snäll Cash Mena så det ska inte vara några problem. Får se vad hon tycker om tråkiga dressyr-tanten Jenny.

Sen ska jag direkt in till stan och möta upp Beca och Sandra. Vi ska till Jensens och äta och sådant mys. Ska bli jätte kul.
Hörs senare då.


Fasen har glömt mina ridgrejor, sadel och allt.. Nu fick jag bråttom.

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Emla

aa det var ju inte farligt :).

HUr får jag tag på henne då =)?

2008-08-13 @ 21:48:58
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0