Då var det dags igen.

Nu är det dags att sticka till jobbet snart. Eller en stund kvar men lär ju hoppa in i duschen en snabbis, och mamma ska se en film på min dator så lär ju plocka undan lite uppe i mitt rum innan... Annars kan hon bli lite sur, och jag förstår henne faktiskt för just nu ser det ut.. Ja lite av ett klädnedslag, som vanligt. Suck.
Helt hopplös när det gäller kläder.. Får bli ändring på det nu, speciellt om jag ska flytta.
Ska bli skönt att jobba lite ikväll, annars hade man varit ute och svirat ikväll och jag är inte alls sugen på det längre. Är väl en sånn period nu. Går gärna ut men isåfall passar en kväll utan någon som helst alkohol alldeles utmärkt.
Nej, nu ska jag duscha innan jag ska iväg. Måste lämna pappis tröja innan jag börjar med. Han är på fest, och stackars mammi får stanna hemma och passa mina älskade bröder som sussar så sött. Hade kunnat göra det för eran skull om jag inte jobbat mammi.. Men iochförsig, hon har inte sett The Notebook så hon ska få göra det ikväll.. Ska hjälpa henne med det. Så jag tror inte hon kommer sakna festandet så mycket då ändå. Den filmen är så mysig!

Så bara så ni vet väntar jag mig finbesök på Tonic ikväll/inatt.. så bäst ni pallrar er dit sen en sväng.
Ha en bra kväll! :)

Varning för egobilder sen igår, bjuder på dom.

Kommentarer
Postat av: becky

Haha nja det tror ja inte

2008-08-17 @ 14:16:07
URL: http://becky84.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0