Blogghaveri.

Ja det är sant. Min design bara la ner.. Den ville inte vara med mer,och jag som är helt väck vad det gäller sådant fixade det.. :) Jag är faktiskt aningen stolt över mig själv. Nu funkar den som den ska så nu kan jag sova gott (hade jag nog gjort ändå..men jaja) kändes lite sådär halvtråkigt bara. Annars brukar det ha att göra med att lilla jag varit inne och pillat för mycket igen. Men faktiskt inte denna gång! Not my fault!
Nog om det, nu funkar allt igen i vilket fall!

Kvällen då, var inne i stan en snabbis innan jag och V åkte till Almenäs. Satt där en stund vid vattnet och pratade lite. Fick lite bråttom när tiden bara rann iväg och jag lovat att hjälpa till och ta in hästarna från betet klockan åtta. Vid tio i åkte jag därifrån, och vet ni vad (jag vet att mina vänner som känner mig bra kommer tappa ögonen nu men..) jag hatar att vara sen! Jo Martina, det är sant. Vilket fall, jag hann i hyffsad tid.. bara några minuter sen. Hästarna såg hyffsat nöjda ut när dom kom in faktiskt. Förutom att min pålle (Goodie för er som inte vet) ser grymt fåning ut när han får ögon som en jag vet inte vad när han inser att det finns en liten, liten chans att han kan bli lämnad själv. Dock blir han ju aldrig lämnad själv just bara för att han blir så fruktansvärt upprörd när det händer.. Men man vet ju aldrig ellerhur?
Vilket fall, åkte hem och ringde min älskade vän Martina som kom hit på två sekunder. provade väl hästkrafterna i sitt vrål-åk förmodligen?!
Vi kikade iallafall på en film, vilket idag blev Confessions of a teenage drama queen.
Jag kan inte hjälpa det men jag gillar sådanna här typen av filmer. Dom är lätttillgänliga och förutsägbara jag vet... Men på något sätt är dom också väldigt mysiga!

Jag gillade den iallafall, och även om jag sett den innan så kunde jag ju se den igen. Okej kan ju erkänna att jag har andra filmer som jag tycker om mer än denna. Men idag passade denna rullen alldeles utmärkt.

Men vet ni vad?
Nu ska jag faktiskt krypa ner i sänghalmen och sussa. Jag är riktigt trött, trots att jag tog min sovmorgon imorse. Det tar på krafterna att ha semester, jag lovar!

Men ni får sova så gott vänner. så hörs vi imorgon, pigga, glada och väldigt utvilade.
Sweet dreams.

Kommentarer
Postat av: J0Z [JOZEFINNILSSON]

SVAR: hehe.. så bra då :P kul å hära att du gillar den så mkt o att folk tycker om den :D

2008-08-07 @ 01:11:26
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/
Postat av: Anonym

vilken tur att du fixade det :D hur kunde den lägga av bara sådär? godnatt på dig me =) kram

2008-08-07 @ 03:09:36
Postat av: DOLLY

min design la oxå ner för någon dag sen fick göra om allt allt :( undra varför ? :(

2008-08-07 @ 06:41:55
URL: http://missdolly.blogg.se/
Postat av: alexandra

hoppas du sovit gott :D

2008-08-07 @ 09:36:18
URL: http://lawinborg.blogg.se/
Postat av: Emla

Har den filmen hemma, tycker inte den var så jättebra blev lite besviken faktiskt för Lohan brukar göra bra sådanna här filmer

2008-08-07 @ 15:42:46
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0