You were everything I ever wanted.

Jaha då hamna man här igen. Haft en riktigt mysig dag idag, i stallet och lite sådär. Just nu sitter jag och planerar tävlingar i sommar. Ska anmäla mig och betala in och sådär. Vad såg jag då? Jo tänkte att för säkerthetsskull ska jag kolla upp detdär med mina poäng, och jag och Goodie är snart uppklassade ur LA! Efter detta året lär vi inte få tävla det mer.. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra då. Men men det löser sig. Lite fel har det blivit med för i Svenljunga förra året vann jag en tävling och har fått 12 poäng för mycket från den vinsten så får ringa in oich fixa det! Men men nu längtar jag som bare den ju!

Sen satt jag och spana in bilderna från i helgen. Givetvis har vi slått nytt rekord... 6 bilder syns vi på, på en dag! Haha linslus? Ja lite kanske. Nej men 4 av dom var nog varken jag eller Tina medvetna om. Inget längre beskrivning där nej. 2 av dom är när lilla jenny hänger i baren och hittat ögongodis, haha jag bjuder på den även om du inte behövde höra det mer än vad du säkert redan gjort! ;)
Kollar lite andra bilder från andra ställen med.. och just nu vet jag inte vad jag ska säga faktiskt.. Fan va jobbigt!
Aja whatever sitter nu och pratar med Emelie som förmodligen tar över platsen som hästskötare då syster inte kan! Kommer sakna dig i Laholm, det är liksom vårat ställe nu! Men kommer fler tillfällen jag lovar! :)
Måste ta ledigt från jobbet med.. Känns ju sådär, börjar imorgon och kommer redan då börja fixa semester! Varit borta i 5 månader bara men tänk inte på det för all del. Sen ska man boka in för att kunna åka iväg med, och nu ser det ut som Martina tänker följa med också. Gud va kul det skulle vara! Vart nu då är frågan? Jag vet att Tina och jag inte vill till Napa iaf, och jag vägrar åka till sunny beach. Vill helst åka till någon grekisk ö. Men samtidigt vet jag att Martina vill parta. Klart, åker man till Kreta, Rhodos eller kanske Zakynthos så lär ju inte det bli några problem ändå. Jaja tänk inte på det nu!
Ska sätta mig och se en film och börja bli nervös inför imorgon. För självklart börjar jag ju mitt monsterpass med dom två killarna som kräver absolut mest. Så jag vet en som kommer vara helt färdig när hon kommer hem på torsdag morgon! Undra vem jag har natten med föresten.. Kan ju alltid hoppas.. ;)
Så ni får ha överseende med att det inte blir något inlägg imorgon.

image183



Kommentarer
Postat av: Emla

jahaa hahaha, aja :P

2008-04-22 @ 21:32:37
URL: http://emeliecarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0