Toppen dag.

Hemma från Alingsås igen. Blev där lite längre än vad jag räknat med iallafall. Åkte och köpte svindyrt grejs till Goodie som är bra för hovarna. så nu är det bäst för honom att han blir bra snart! :)
Sen åkte vi in i "centrum" (;)) och kollade runt efter ett mysigt ställe att äta på. Blev att vi köpt varsin sallad och satte oss vid ån och käka. Efter det blev det lite glass och tillbaka i solen. Träffade sen lite trevliga alingsåsbor som vi följde med och kolla/spela basket med. Helt underbart i detta fina vädret. Extremt lyckad och härlig dag. Hoppas ni haft det lika bra som jag har! Men nu ska jag ner och fixa lite gott. Längtat efter smoothie i flera dagar och nu har jag varit och handlat massa skoj till det!
Föresten ska vi till göteborg imorgon och fira valborg. Ska bli riktigt kul, SoHo är stället som gäller. Bara så ni vet!Ha en bra kväll!
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Emla

Förstår det, hade aldrig kunnat sälja Chiquita när hon levde.
Jaså, vad är det för häst då??
Är ju så med att jag bor i D-fors och har inget körkort :)

2008-04-29 @ 19:31:20
URL: http://emeliecarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0