Sydamerika och resa?

Blev så fruktansärt sugen nu ju...
Jag och annica pratade om sist vi sågs att kanske åka till sydamerika och resa runt i några månader till hösten. Hon sa till mig att gå in och kolla en sida, vilket jag gjorde och gissa om man blev sugen? Dessutom få följa med en av sveriges mysigaste människor hade varit så grymt roligt. Trivs väldigt bra ihop med denne flicka och att tillbringa några månader med henne i sydamerika hade verkligen inte blivit något större bekymmer. Tänk alla saker man får vara med om, allt man får se och alla nya människor man får träffa. Finns ju alltid nackdelar med, men vilket äventyr... Jag vill, jag vill, jag vill..
Får faktiskt ta en rejäl funderare över detta.. Men nu ska jag sova iallafall. Sa jag för några timmar sen med, men nu är jag säker!
Natti natti på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla in världen här då! http://www.woophy.com

2008-04-09 @ 00:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0