Söta drömmar.

Nej, nu är det helt klart dags för min del att sova. Ska upp snart och åka iväg på shoppingtur med mamma, mormor och morfar. Vem ska köra om inte morfar? Så lär vara hemma någon gång nästa vecka ungefär. Nej men det ska bli riktigt trevligt faktiskt.
På torsdag sen ska jag ta tag i dethär med mitt jobb! Ska ut på personalmöte och grejer. Inte träffat någon av dom på jätte länge. Förutom er jag mött ute då men känns inte riktigt som samma sak!

I helgen sen så ska vi iväg faktiskt, jag, beca, sandra och förhoppningsvis även Tina nu! :) Ska bli så grymt roligt! Till Motala bär det av, och även till Linköping ser det ut som. Så helt klart bäst att passa sig nu! Nejdå, vi är väl ganska så ofarliga faktiskt..
Men nu måste jag sova.. förövrigt ni som ring mig dom senaste dagarna.. Jag har inte kunnat svara alla gånger, för som vanligt har lilla Jenny tappat rösten. Har en tendens av att göra det! Så inte ens varit någon idé att svara i princip. Fått lite sura sms och så. Men så nu vet ni, och som vanligt är jag fit for fight igen så! Lär ju få lära mig att teckna mer om jag ska fortsätta vara bartender..

Jag har en fråga till alla läsare som går eller gått hotell/resturang..
Lime, måste ni fått lära er vad det är ganska tidigt eller?
image125














Kommentarer
Postat av: Martin!

Jadu helt ärligt så har jag ingen aning! För alla vet väl vad 1 lime är ;) ?

2008-04-02 @ 03:25:21
Postat av: emla

Ja visst är dem fina.
blev helt paff när uppfödaren sa att jag fick provrida också :).

2008-04-02 @ 11:15:13
URL: http://emeliecarlen.blogg.se
Postat av: Jenny

Hehe jaja en eller två, men vad lime är då? Trodde iaf att det var ganska självklart!;)

2008-04-02 @ 16:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0