Ollie i ett nötskal.

God morgon på er!
Allt bra idag hoppas jag?! Själv fick jag börja min dag med sol och fruktsallad. Det kan alltså inte bli bättre tror jag! Ensam hemma också, ingen aning vart mamma är men antar att hon är ute med Ollie. Som förövrigt förmodligen är på väg att få någon ganska allvarlig infektion. Förstog inte riktigt vad mamma mena men men. Veterinären sa att det bara var att vänta ut det ett par dagar så det går att göra något åt. Hoppas hon blir bättre snart min lilla vovve. Föresten var hon och tävla i helgen, hon hade tydligen gjort bort mamma total i lydnaden. Vilket det senaste har gått hur bra som helst men ibland slår det ju bara slint i huvudet på henne. Spåret hade tydligen gått bättre.. Eller väldigt bra faktiskt. Där var hon bäst av allihopa, så en tredjeplats trots katastrof lydnaden. Jaja vilket fall är jag ganska stolt över henne.
Men nu ska jag inte sitta här mer, det är ju klarblå himmel ute! :)
image160
Min lilla Ollie! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0