Like a kid I wished I could fly away.

Okej, hoppas jag inte tråkar ut er för mycket nu. Men nu ska jag dra hela min helg för er. Eller korta drag då för berättar jag allt så kommer jag garanterat trötta ut er totalt!
Fredag: Började som en väldigt fullspäckad dag och skulle sluta riktigt trevligt. Jag och Sofia hade planerat att gå på bio. Vilket vi gjorde, och det var en väldigt udda film. En dålig parodi på spindelmannen, inte riktigt våran grej kanske. Men gillar ni scary movie filmerna så, sure..
Jaja vilket fall efter filmen så hittade jag och sofia på lite bus. Kan bli så ibland kan tyvär inte berätta mer mer med tanke på vilka som kanske läser bloggen! Ja så ni får väl helt eneklt undra eller fråga .. Jaja så grymt kul hade vi i vilket fall! =) Kvällen slutade dock ganska sent hemma hos mig med två trötta små flickor.
Lördag: Upp tidigt för att stackars sofia skulle till sin mormor på kalas. Konstig nog var båda ganska pigga men jag kände att efter sofia åkt skulle jag behöva sova en stund till. Mest med tanke på vad som skulle hända på kvällen. Hade nämligen bestämt från början att jag skulle med Carro och Lina till xoy. Hade sett fram emot detta hur länge som helst. Men samtidigt kände jag att tar inte jag tag i detdär med min praktik så kommer allt bara gå åt skogen. Plus att få en sådan chans känns ju väldigt onödigt att bara kasta bort den. Så jag åkte till tonic vid nio och hade faktiskt en riktigt trevlig kväll. Fått lite nya favoritdrinkar och faktiskt börjat bli ganska duktig. Eftersom Jessica haft uppe lapp i baren om att hon söker personal var person efter person framme och fråga om tjänsten va tillsatt (bra att göra det på fyllan) vilket fall så kände jag att jag ville fråga jessica om jag skulle kunna söka den. och tro det eller ej, jag behövde inte ens skicka in ett kort vilket alla andra behövde.. Konstigt va?;) Vilket fall så sa hon inte så mycket mer än "Ja men Jenny, vi får sätta oss ner och se över ditt schema i sommar och se hur mycket du kan jobba.." Så vem jobbar i baren på sommartorsdagskvällarna? Jajjemän, Jemmpa does!
Va hemma väldigt sent denna trevliga utekväll.. slutade iochförsig redan när det stängde men det blir så ibland.
Söndag: Var en extrem jobbig dag. Då tog alltihop ut sin rätt. Jag var trött, som aldrig förr. Somnade i soffan klockan fyra. Brukar aldrig kunna sova mitt på dagen men denna gången var det inta så svårt. Efter att Goodie så gott som kört slut på mig med sin Piaff och passage istället för skritt ute i skogen så var jag helt färdig. Men helt underbart bra går han nu iallafall så är helt överlycklig!
Jag trodde han skulle tappat mycket men vilan känns som om den gjort honom gott. Däremot matte har tappat en hel del. Jag har träningsvärk i precis hela kroppen. Värst är det i magen, och imorgon kommer det vara ännu värre efter ridpasset idag. Men men det är helt klart värt det!

Jag kommer knappt ihåg vad jag haft för mig i helgen, förtränger väl saker så fort eller något. Vilket fall så imorgon ska jag förhoppningsvis göra mitt sista besök på sahlgrenska och Ola. Så får vi se om jag är helt frisk nu, eller skadefri kanske man ska säga. kl 14.15 får ni hålla tummarna för mig. Men jag ska bita ihop och minsann visa ola att jag kan när jag vill ibland också! Så på måndag börjar jag jobba igen. Dock vet jag inte hur mitt schema är än så kanske inte börjar jobba på måndag alls. Men det löser sig. Nu ska jag sätta mig och uppdatera mig lite om det som hänt dom senaste dagarna! Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0