Just tell me.

Dålig jag är med uppdatering idag då. Ska skärpa mig, har nämligen bara en och en halv vecka kvar av min sjukskrivning och när den tiden är över lär det ju inte bli direkt mer tid över för datorn..
Lugn morgon, som vanligt.. Satte klockan på tio för att börja vänja mig av med mina dåliga sov vanor. Men ställde om den till tio över, halv, elva, tolv och ja sen va det kört! Men gick upp och träna direkt iallafall. Lite duktig. Skulle åkt och handla men hjälpte mamma med tvätten istället och sen ringde jag pappa och bad han handla åt mig. Vilket är klart han gjorde..  Sen blev det laga mat, dock inget avancerat.. tro mig! Låter bättre än vad det är, men vilket fall nu har både joakim och pappa mat sen när dom kommer hem så dom behöver inte klaga iallafall. Men nu tänkte jag faktiskt dra mig vidare till min kära Goodie. Som förövrigt fick börja trava igår. Dock hade jag kommit på något så dumt som att han inte ska få trava på böjt spår på en hel vecka. Då gällde det alltså att få stopp på han innan hörnen i ridhuset. yepp, good luck! Gissa om någon var helt till sig?! Så härligt att känna att man har en så livsglad och lite små galen häst vi passar bra ihop han och jag! :) Så nu är det bara tre veckor kvar innan vi får galoppera... Jag längtar till min gunghäst! Men ne nu känner jag inte för att sitta här mer, jag vill till stallet! So, have a good day. Tjing.
image165

Kommentarer
Postat av: emla

kommer bara fler och fler perfekta dagar att sticka ut och rida nu :)

2008-04-10 @ 18:15:28
URL: http://emeliecarlen.blogg.se
Postat av: emla

Ja lätt att jag ska göra det, kommer säkert upp lite bilder på bloggen med :D

2008-04-10 @ 19:59:24
URL: http://emeliecarlen.blogg.se
Postat av: emla

Jo men hon och hennes mamma skulle väll köpa honom i sommar?

2008-04-10 @ 20:54:34
URL: http://emeliecarlen.blogg.se
Postat av: emla

vart är det du har Goodie då?
Jag skulle inte tacka nej till om dem hade velat ha hjälp med Diesel. så vill dem det så är jag beredd :D

2008-04-10 @ 22:40:12
URL: http://emeliecarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0