Ja, som sagt vad ska man säga?

Ha, nu så händer grejer här...
Vilket fall, varit på möhippa idag. Frufällan även kallat! Vi lurade iväg ulle som inte alls blev lurad. Hon fick göra både det ena och andra. Knacka på hus iklädd lite lustiga kläder och.. ja, hattar. Fråga gamla gubbar om dom kunde bjuda henne på något starkt. Gick in i affären för att tigga till sig kondomer.. eller som Ulle uttryckte det. Jag vill ha det säkraste du har..
Kondomerna försökte vi sen ge bort till en kvinna med barnvagn som kom gående.. svaret från henne var i princip bara du, det är redan försent.. Lite sådär suckande och sen bara lugnt traskade hon vidare med barnvagen och sin (äntligen) sovande bebis.
Ja vilket fall, alla blev väl lite dragna sådär. Förutom Ulle som blev kanoners. Men sen märktes det att hon hade laddat upp inför våran (som vi iallafall trodde) hemlighet. Sen var det jag och Carina (våran chef) som körde så vi fick lugnt sitta lite jämte och iaktta detta ståhej. Men vi blev ganska roade av det med kan jag lova. Kände att det behövde vara en lugn dag. Inte varit den lugnaste dagen för mig direkt. Men nog om det. Kim kom och hälsa på med, så bara tjejer hela kvällen var vi inte. Men, han skulle tydligen på något hastigt möte sådär klockan tio på kvällen... hmm, jaja vilket fall så förstår jag dig! ;)
Nej nu ska jag faktiskt inte skriva mer skit.. Jag ska sova, för ska upp tidigt imorgon. Ska till Hairpeople igen och fixa och dona lite. Får se hur detta blir. Vilket fall, godnatt med er!
image200

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0