I really miss you.

Godmorgon vänner!
Hoppas allt är bra idag! Med mig är det super, börjar bli lite nervös bara men det går nog över.
Hade tänkt gå upp tidigt idag och titta på "vakna med the voice", men kände att det var faktiskt inte värt det så sov någon timma till.
Låg vaken halva natten i natt och kolla på The Hills tack vare dig Ylber så har jag blivit helt galen i den serien. Tro mig jag börjar aldrig kolla på sådant annars, finns inte en enda serie jag följer annars men the hills rekomenderar jag starkt!
Vilket fall tänkte jag gå upp i tid idag, och titta jag är vaken. Ville hinna upp till Goodie innan göteborg och rida men får ta det efteråt. För mamma ville åka in till stan innan och äta, och jag hade tänkt både hinna träna och duscha innan så. Sen har jag sån fruktansvärd träningsvärk från igår så kanske bra att låta det gå ett par timmar till.

Från en sak till en helt annan. Tycker det är så läskigt att det som hänt med stackars Engla. Den lilla flickan som blivit mördad av dendär psykopaten. Jag hoppas verkligen inte att det kommer fram att han gjort så fler gånger, fast samtidigt gör man det för familjers skull hade det ju varit skönt att få sådant uppklarat. Tillexempel flickan härifrån som kom bort för ett antal år sen. Gör det ju inte bättre att gubben tydligen körde lastbil här. Förövrigt var i princip hela min familj med och leta efter henne, när allt hände. Men helt utan resultat.. Gissa om någon var sur för att hon inte fick följa med? Tillochmed hunden (som då var Frida, och var utbildad räddningshund) skulle egentligen fått följa med. Men hon hade viktigare saker att tänka på just vid det tillfället, stackarn.
Jaja tycker det är hemskt allt som hänt, och hoppas ni alla tände ett ljus för stackars Engla och hennes familj den 14:onde!

Jaja vad gör lilla jag nu då? Jo, jag sitter och planerar tävlingar för i sommar. Inte kommit så värst långt än mer än att jag vet att jag aldrig kommer vara med i Division 1 laget här i Borås detta året iallafall. Även om ni tjatar på mig så känner jag mig grymt besviken på hela grejen. Hade mycket hellre bytt till Mark som försökt få över oss i över ett år nu men sen är det ju bra att ha Borås ridhus att kunna åka till och träna. Det lär jag ju inte få om jag byter, nej får fundera på detta. Vilket fall inget division 1 iår, hur färsch han än känns så. Såhär långt har jag kommit i vilket fall:
7/6 Borås reg. eller 8/6 Partille reg.
15/6 Ulricehamn reg.
5/7-6/7 Hemmeslöv reg.
22-24/7 Laholm lok,reg nationell.
10/8 Nääs reg.
23/8 Alingsås reg.
7/9 Gäsene DM
13-14/7 Laholm
Jaja vilket fall, det är väl dom som är lite planerade iallafall. så där här kan ni möta oss i sommar och höst! Inte så mycket tävlingar men får ju komma igång lite först. Ser helt klart mest fram emot Laholm i juli. Vad jag längtar! 5 dagar kommer vi va iväg Sofia! ;) Inte nog med det, du kan få starta två dagar lokal tävling! Det du. Bra att jag inte ens berättat det för dig än, utan att du förmodligen läser det här men vi får sätta oss ner och planera detta! Fixat personlig guide i Halmstad då med. Denna gången behöver vi alltså inte springa runt i halva stan och leta ställen att äta på. Helt klart den roligaste tävlingen någonsin sist vi va där iallafall! :) Fick hälsa på Mistral på vägen hem med (min gamla ponny som är såld till hyltebruk och Lovisa) som jag saknar så grymt mycket! Funderar på att köpa gård så jag kan köpa tillbaka han. Så ska han finnas tills jag får barn om ett antal hundra år så dom har en bra ponny att lära sig rida på.
Nej nog om dagdrömmandet nu ska jag träna och duscha sen måste vi snart åka till Sahlgrenska. Håll tummarna för mig idag! :)

Kommentarer
Postat av: Ragnar

Öj, då syns vi imorgon då ;o

2008-06-14 @ 21:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0