Home, sweet home.

Äntligen hemma igen. Jag är helt färdig!
Igår när jag kom till jobbet visade det sig att något blivit fel så fick en annan brukare. Jag klagar inte, hela kvällen igår hörde jag ord som "hoppsan", ha det bra henry" och "taa ii då!" Han är så grymt skön den brukaren. Åh, jag älskar mitt jobb ibland. Var och handla på city, och inte en enda människa som gick ut därifrån igår men en sur min efter att vi varit där känns det som. defentivit inte jag!
Väl hemma var klockan redan halv åtta och det var dags för min egen specialité, nämligen matlagning. Pannkakor blev det! ;) Vilket han iochförsig verkade älska så.
Både jag och Anders va lagom trötta så vi gick och la oss redan vid 11 ungefär. Måste säga att jag ändrat uppfattning om honom efter igår. Tänk vad fel ett första intryck kan bli ibland.

Jaja idag blir det livat. Jag och Tina ska till Alingsås, jag ska köpa något medel till goodie som förövrigt verka ha ont av dom nya sulorna han fick förra veckan. Så stackars Jessica va uppe igår och tog av dom igen. Snacka om att vi har fått tag på världens bästa hovslagare. Tänk förra sommaren när goodie trampa av sig en sko precis på kvällen innan vi skulle åka till en stor tävling. På morgonen var givetvis jessica där och banka på den igen. Sisådär 3 timmar innan hon egentligen skulle börjat.. Sen har hon gjort ett super jobb med goodie, som såg så gott som omöjlig ut att fixa till när jag fick han. Men han börjar se riktigt vettig ut nu! :)

Vilket fall, efter att vi fixat det tänkte vi gå och käka någonstans. Nämligen hört på jobbet att det ska finnas ett bra ställe. Får se om vi hittar det när vi väl är där. Kände att jag behövde träffa Tina nu, länge sen nästan. Flera dagar sen ju!
Men nej, nu ska jag träna sen hoppa in i duschen! Längtar redan till det sista!
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0