Helt underbar kväll helt enkelt.

Jaha, då var man hemma igen då. För er som inte vet redan så blev det självklart vinst för Elfsborg 3-0. Jag hatar att behöva säga dethär men, vad var det jag sa? Vill ni veta en sak? det kändes endå ganska bra faktiskt...
Sjukt kul match att kolla på iallafall. Lustigt va?
Förstår mig inte på alla fotbollsfans ibland bara. Jag menar gå på en match och supa sönder sig innan, sen stå och skrika sönder sin hals och bara göra bort sig sådär lite allmänt. Vad är det som är roligt med det? Jag menar man är väl där för att kolla fotboll eller? Tror ni missat poängen med det hela. Eller det känns så på något sätt. Men tur är det väl att inte alla tycker som jag hela tiden!
Nej men nu ska jag inte uppehålla er mer, jag ska nämligen lägga mig i sängen och titta på film. Min tiger ligger där och jamar efter mig. Får se vad han bestämmer för film idag, the eye eller cloverfield blir det iallafall. Sen är det sov dags. Så sov så gott allihopa! Natti natti.

image154
Min tiger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0