Elfsborg-AIK ikväll.

Japp, jag nästan längtar faktiskt. Men ska hinna med mycket innan det.. Lär väl bli sen som vanligt då kanske. Nejdå, ska skynda mig idag! Tina ska inte behöva vänta på mig idag överhuvudtaget!
Så det blir en kort uppdatering nu.
Skulle kollat på en jätte bra film igår kväll som jag iochförsig sett ett antal gånger innan men, kände att det var dags igen. Somnade efter ca 5 min och vaknade mitt i natten av att jag inte kunde andas (intresse kossorna antecknar nu ellerhur).. vilket fall har jag aldrig varit med om att ha en helt igen svullen hals men inte ont i den.. Jag har ändå haft halsfluss en sisådär hundra gånger och körtelfeber tre gånger (och nej det går inte ha körtelfeber mer än en gång så ni tänkte rätt, men jag var tydligen lite av ett udda fall som doktorn så fint kallade det).. Så tycker ändå jag borde vara lite van, men detta har jag aldrig varit med om. Mamma bara rynkade på näsan när jag visade och berättade för henne. Det går väl över antar jag, har ju ändå redan skaffat mig ett frikort så kan lika väl åka till vårdcentralen imorgon. Känns som om jag är den enda personen någonsin som skaffat frikort efter 4 veckor som 20åring. Men men, har inte ont som sagt så det får vänta tills imorgon.. Eller kanske onsdag eller torsdag, eller varför inte nästa vecka kanske. Sådant som märks!
Nu sitter man här iallafall, suttit och pratat med mamma och pappa om mina försäkringar i säkert två timmar. Kul eller? nej, inte så värst faktiskt. Men uppskattar dom ganska mycket nu när jag får ut något av det. Med tanke på handen och sådär. Men vilket onödigt massa tjaffs och brev och telefonsamtal det är bara för att alla ska gå så smärtfritt undan som möjligt.. Blir så trött på detta, usch!
Nej, nu ska jag sluta sitta vid datorn och göra mig klar så jag kan åka till Goodie och sen till stan. Hälsa på Mike inna med som jag lovat, onoff here I come. Hoppas sen på att få trevligt sällskap på matchen. Hade någon blivit glad iallafall!
Tänkte bara förbereda AIK med på att åka på storstryck idag. Tack för mig, hej! ;)
image122

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0