Don't look back.

Snacka om beslutsångest idag. För det första kan jag inte bestämma vilken bikini jag ska beställa hem, och eftersom jag måste beställa från USA så är det ju inte bara att skicka tillbaka. Sen funderar jag på att sticka iväg till Alingsås idag med, men kan inte bestämma mig för om jag hinner med det idag egentligen eller inte. Hört att det finns något till min kära pålle som tydligen ska vara helt otroligt bra mot hans stackars hovar. Finns en affär i Alingsås som säljer det, värt och prova. Sen funderar jag på hur tusan jag ska hinna med om min brukare jag har idag kommer hem fem, och kvart över ska han vara ombytt och klar senast, för att åka till Borås ridhus och rida. Jag vet hur vi brukar ha det när han kommer hem. Ja då vill han att vi ska tvätta, städa och äta. Eftersom jag fortfarande inte kan till hundra procent hans tecken heller. Kan en hel del tecken, men denna brukaren har sina alldeles egna tecken! Hehe han är lite rolig! och inte kommer jag fram till något mer vettigt för att jag sitter och skriver om det heller..
Börjar klockan fyra idag iaf, sen sover jag natten med Anders så kommer hem imorgon runt kl tio. Hemsk vecka som väntar nu verkligen. Men på onsdag ska jag ändå faktiskt ut hade jag tänkt, till göteborg ser det ut som. Om bara Tina kan ringa upp snart! Gör det när du ser detta hun! ;)
Nej nu ska jag ringa och beställa hem min ryttarlincens! Ha en bra måndag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Emla

Om det skulle bli så att det blir ett hingst föl och du säljer Goodie, vad ligger prislappen på honom då :)?

2008-04-28 @ 17:44:28
URL: http://emeliecarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0