Blondinbella..

Jag blir så irriterad när jag går in och ser i blondinbellas blogg och sedan läser hennes kommentarer. Jag gillar själv inte hennes blogg för fem öre. Eller bloggen är det inget fel på, det är bara sättet hon tänker på. En mer egocentrisk människa får man faktiskt leta efter. Men sen kan man inte komma undan att tjejen är ju duktig. Jag menar 17 år och väldigt politiskt involverad, pluggar och dessutom hinner med att driva detta företag som hon faktiskt är. Allvarligt talat, människor? Varför när ni kommenterar hennes blogg göra påhopp på hennes utseende? Det visar ju bara hur otroligt lite ni också tänker, precis lika lite som hon gör? Är det så lågt man ska sjunka?Om folk nu inte gillar vad hon gör. Kan ni väl åtminstone skriva något vettigt. "Du ser ut som miss piggy" eller vad alla nu skriver om näsa, mun, panna ja allt dom bara kan komma på att kommentera och kritisera. Tillochmed naglarna.. Alltihop gör mig bara så trött! Varför inte bara låta henne vara. Hon vill att folk ska läsa hennes blogg, för hon får ju faktiskt betalt för det. 50 tusen för att blogg i månaden är ju inte fy skam. Hur gör man för att få folk att läsa? Gör dom uppröda, riktigt uppröda med kanske. Så antingen skriver ni något mer vettigt till henne nästa gång. och om det nu är så att ni verkligen inte kan få fram något vettigt så tycker jag inte ens ni behöver läsa hennes blogg. Eller någon annans heller för den delen. Jag har massa bloggar jag går in och läser som jag verkligen inte förstår mig på människorna som ligger bakom. Men deras bloggar slutar jag antingen att läsa eller så håller jag vad jag tycker för mig själv. Jag behöver absolut inte sjunka lika lågt (och tillochmed lägre) för att få någon sorts bekräftelse av att "jag vet bättre än du"... Och såhär är det faktiskt, detta handlar inte bara om bloggar och just blondinbella. Det tåls att tänka på när det gäller en hel del andra saker med.

Men nu blev jag så upprörd så jag måste sova. Nejdå, ska krypa ner och se en film. Lång dag imorgon. Tänk före du handlar. Försök ha det med er lite mer än vad folk nuförtiden har!
Sov gott! image143






























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0