Blir inte alltid som man tänkt sig.

Blev inget med jobbet idag heller. Kunde inte prata imorse.. Vad är det med min förkyldning egentligen? Mamma tycker nog det är skönt iallafall, för kan ju inte tjata så mycket.. ;) Inte säga emot och sådär, vilken perfekt dotter jag blivit då. Kanske ska tappa rösten för alltid. Hehe nejdå, fick tag på min chef nu iallafall efter mycket om och men. Ska in imorgon och lämna alla nya papper. Skönt att få det ur världen! Imorgon ska jag också klippa mig och sådant roligt. Får se hur det blir... Sabrin på Hair people som ska fixa mig, så det kommer nog bli super tror jag! Hon är jätte duktig!
Vilket fall, nu ska jag åka och sola. Hur härligt som helst! Efter det ska jag direkt upp till stallet och utnyttja solen igen i en härlig skogstur! Jag längtar redan nu.
Men nu måste jag skynda mig, för mamma börjar prata om att jag ska skala potatisen och äta mat innan jag åker. Då vet man att det är dags att skynda sig!
Nej men ni får ha det så bra, hörs snart! :)image130





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0