Bikini hjälp.

Nu kom jag aldrig iväg ändå. Mamma kom nämligen inspringades med min deklaration. Jag som visste att jag skulle få restskattblev på lite dåligt humör och satte mig och sura lite. Medans mamma öppna och såg att jag faktiskt fick tillbaka. Då kändes det ganska bra faktiskt.
Lite löjligt känns det faktiskt, nästan inga tävlingsplatser jag har varit på där jag blivit placerad och fått premier har att man måste betala skatt också. Kanske inte borde skriva detta här men tror ju knappast skatteverket går in och läser min blogg eller?;)
Vilket fall som helst. Första tävlingen jag startade förra året fick jag en sjunde plats eller något vilket inte ger några pengar alls. 200:-.. Dom pengarna skattade jag på! Kungsbacka måste ju vara lite efter. Med tanke på vad klassen kostar att starta, plus bensin och allt så hade man behövt dom 200 kronorna! Vilken löjlig sport jag utövar! Men rätt ska va rätt så ni kan få dom kronorna utav mig skatteverket! Jag menar ni har ju inte pengar ändå så..

Va inne och titta lite på nelly.se och ännu en gång har det kommit ut en söt bikini som jag vill ha. Dom är uppe i fyra stycken nu. Ni ska få se dom, men då måste ni lova att hjälpa mig och välja! ;)


Nå vad tycker ni? Personligen har jag hela tiden velat ha den sista. Men känns tråkg nu, och sen gillar jag den andra mycket. Tror den typen av bikini kommer bli stor i sommar helt klart! Förutom baddräkter då!
Jaja vilket fall är det ju ett tag kvar innan jag komemr krypa i min bikini så ni har tid att fundera! Känn pressen.

Men nu har jag faktiskt bokat tid för att sola så ingen återvändo. Eller det finns det ju.. Men men måste åka.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Stina

Den sista, helt klart :) Jättefint när man har ljust hår och ha starka färger, tycker jag!

2008-04-03 @ 14:53:05
URL: http://stina.akemalm.se
Postat av: V

Måste som kille säga att nummer tre är otroligt läcker ;)

2008-04-04 @ 21:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0