Ännu mer snö, äntligen!

Är det inte underbart? Ena dagen börjar det gå mot sommar och andra dagen känns det iallafall som att det börjar gå åt vinter igen. Jag gillar inte snö!
Men men förhoppningsvis försvinner det lika fort som det kommer...
Idag är det dags för mig och Goodie att börja trava! Hur glad får man lova och vara då på en skala? Jag är iallafall överlycklig! Men vågar inte åka till stallet förän det slutat snöa eftersom jag förra veckan dum förklara pappa när jag bad han byta däcken till sommardäck på bilen. Min väldigt smarta pappa (som jag nog borde lyssna på lite oftare) sa att det kommer komma mer snö, och givetvis har han rätt. Men tro inte att jag kommer gå och erkänna det för honom. Nej nej, bara att hoppas att han inte läser detta..!
Nu ska jag gå ner och sätta mig och äta upp min soppa jag lagat, en färdig bruk och lite vatten. Men gott blev det ju så! Så går Narnia på tv1000 med så tänkte kika om det verkligen va en film att ha. Med tanke på att jag inte sett den filmen innan och älskade den när jag var mindre så. Kanske är på tiden? Jaja det är sådant som märks...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0