2 år idag! Tiden går fort när man har roligt.

Japp, det är alldeles sant! Idag firar jag och mitt körkort två år ihop. Vi har klarat oss väldigt bra ihop så här långt! Inte så mycket som en p-böter, det ni! Inga överkörda tanter eller gubbar och inte heller några volter eller polisjakter. Känsn som om något behöver liva upp stämningen mellan oss. Kanske en punktering eller något?

Jaja, nu kom jag precis hem. Varit i stan sen imorse. Först klipp och fixat håret, sabrin gjorde som vanligt ett väldigt bra jobb! Riktigt duktig är hon! Hair people i stan är hon för er som undrar. Tycker jag absolut att ni ska gå dit!
Efter detta sprang jag upp en snabbis till Eva och pratade om jobbet och lämna lite papper. Ska börja med ledsagningen snart igen! Vad roligt det ska bli. Speciellt nu när jag har massa små barn och hitta på bus med! Efter det mötte jag Tina, vi gick och kika lite och jag köpte lite kul kläder som ska med imorgon. Sen lunch på Café Viskan. Laxsallad.. helt underbart gott som vanligt!
Sen var det dags att fortsätta våra förberedelser inför helgen på systemet. Eller jag behövde ju gå dit. Inte Tina!
Skjutsade sen min lilla Tina till Norrby och simon för jag hade bokat tid hos Åse på Bond och fixa ögonbrynen. Hon är grymt duktigt! Helt klart värt varenda öre. Dit måste ni också prova att gå någon gång tjejer. Mycket bättre än alla fina ställen som ciluette och dom. provat dom flesta! Nej, Åse på Bond. Glöm inte det.
Nyfixad och klar fick jag sko-abstinens som jag brukar få och var därför tvungen att kika lite. Självklart fick jag syn på ett par röda snygga skor som jag kollat på sisådär 100 ggr innan. Men nu orkade jag inte vänta mer så jag fick ännu en kasse att släpa på. Slänga in allt i bilen och hem fort för att byta om, och givetvis direkt upp till min älsklings pojk! Vi var ute och jogga i skogen idag, iförd gummistövlar.. det va tungt kan jag lova! Men kände att goodie behövde vila lite från ryttare på ryggen, alltid nyttigt. För både han och mig! Väl tillbaka kom Therese och som vanligt blev man då kvar sisådär en timma till. Hon är så go den människan! :)
Men nu är det faktiskt dags för god mat med mamma och pappa sen blir det tv och film hela kvällen. Så imorgon kommer vi! Ni anar inte hur mycket jag sett fram emot detta! Linköping och motala here we come. Dock inte fören ganska sent imorgon!
Men föresten.. Till alla er som skriver högskoleprovet imorgon! Lycka till!
Ha en bra fredagskväll! Parta lugnt. Eller gör inte det föresten..
image144

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0