Vad ska man säga?;)

Jaha nu har jag skrivit lite dåligt igen, men har bytt bredband så har en bra undanflykt.. Eller nått :)
Jaa som många la märke till stog det om mig och min hand i tidningen igår, tillochmed så dom sa det på radion. Men nej, det är inte vi som skickat in det, utan det är offentliga handlingar så dom har letat upp det själva.

Vilka bra dagar jag har haft igår och idag. Dock haft riktigt ont :/ men men det kunde varit värre ju!
Igår var jag i stan hela dagen och bara shoppade och pysslade. Hälsade på Andreas en stund på JC och köpte min fina LILA satin-topp ;)
När jag kom hem kom Kim på besök en stund, va va ute och gick med Ollie i typ en timma och lite sådär hehe trevligt så vet ni det!
Idag har jag varit i stan, pratat med mina chefer i Handikappsgruppen. Lämnat mitt sjukintyg, och snackat försäkringskassa-snack. Bara snurrar i huvudet på mig när jag tänker på det. Sen har vi haft en fruktansvärd diskussion (med röntgenchefen) om hur det gick till dagen då dom skicka hem mig och sa att min hand inte var skadad. Dom påstår att dom inte sagt till mig att åka hem utan att dom bara sagt "det är okej". Så vitt jag vet 8även om jag inte alltid är snabbtänkt) så betyder "okej" inte att man har massa frakturer eller att en led är helt krossad? Även om det nu var så att dom inte alls använde dom orden "det är okej".. aja skit samma man blir bara mer förvirrad och sur desto mer man tänker på det!
Klippt mig idag med, sen träffa jag Andreas igen.. ´Visa mig den fina nya vita Replay-skjortan inne på JC.. ja va ska man säga.. köp den tjejer den va skit fin! :)

Resten av kvällen har jag försökt lära mig att kolla på TV. Ne, jag vet hur man gör men tycker bara inte att det är så kul om det inte är en väldigt bra film eller något. Möjligtvis musikkanaler, och det blev det nu med. MTV och "My super sweet 16"... Har bara en kommentar till det programet... Vad ska man säga?
Dagens I-landsproblem: "När jag inte får min favoritbil Mercerdes Benz för en sisådär 2 miljoner 8om det ens räcker?!)"
som sagt.. Vad ska man säga?

Nu ska jag ner och titta på "Bonde söker fru"! Snacka om riktiga karlar ;)

Kram J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0