Like A Star.

Vilken bra dag jag haft idag! Hoppas att alla andra med haft det ;)
Började dagen på Bond i stan med en ansiktsbehandling.. mm skönt!! Sen hem en stund, efter det hade jag lovat att möta upp Andreas i stan och gå och fika. Sagt och gjort, Tant Grön blev det idag!
Sen åkte vi och köpte dammsugare till pappa, vilket inte blev så lyckat alls... hehe men vi gjorde ett försök iaf! ;)
Nu sitter man här igen och det är fortfarande massa timmar kvar på kvällen innan man får sova.. börjar bli långtråkigt nu faktiskt. Funderar över vad man kan hitta på, men jag vet inte. Rida hade det ju varit nu annars men med tanke på min hand så..

Det kunde varit värre!

Saknar dig Goodie, sån otrolig beslutsångest.. varför egentligen ska man fästa sig vid ett djur så mycket? man blir ju tillslut illa tvungen att sälja eller avliva det! fruktansvärt jobbigt! I vilket fall som helst, hade spekulanter från schweiz och norge som ville ha film, men dom har jag mejlat och sagt att han redan är såld till, nu är det bara norrlänningarna kvar.. jag gilla dom ganska mycket annars. Aja får fundera över det ett tag till.

Min alldeles egna fina pålle har vi här :)

Ha en bra kväll allihopa! det ska jag ha iaf ;)

Kram J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0