I don't care what they say cause I'm in love with you.

Jaha, sitter man fortfarande här vid datorn. Blir väl gärna så nu när man är sjukskriven, har ändå inget bättre för sig. Riktigt illa faktiskt.
Lyssnat på Leona nu i.. hmm 2 timmar? gillar den låten helt sjukt mycket!
Sitter och snackar skit med Martina med, känns så konstigt att du är så många mil härifrån! Saknar dig! Men tänk vad vi har mycket att ta igen när du kommer hem, vad kul vi kommer att ha!
Eftersom att det lär ju inte bli något med L.A för min del nu iallafall. Får vänta något år till med det, nu tänker ni aha vad skulle du göra där då? Jo, jag var faktiskt lite inne på att åka ner till två bögar där. Riktigt duktiga killar, som importerar och säljer dressyr hästar, Frasse skulle hjälpa mig med att kanske få en plats där. Tänk vilken språngbräda, vad man skulle lära sig. Dom är verkligen hur duktiga som helst. Den ena var faktiskt med i unghäst- VM detta året! aja men med gips och grejer lär det ta ett tag att komma tillbaka. Om jag någonsin kommer göra det :(

Det märker vi i sommar.

Jaha vad mer? Dags att nana nu faktiskt :) Natti natti!

I really miss you..

Kram J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0