Inlägg tillägnat dig..

Martina.

Du anar inte själv tror jag vad du betyder för mig och vad du gjort för mig. Du är verkligen en sånn vän som jag hoppas att alla människor någon gång ska få träffa på..
Snäll, rolig, galen ja alltså jag skulle kunna hålla på hur länge som helst, du är obeskrivlig.

Sitter här och längtar tillbaka till i sommras.. Så kul jag hade (även om allt inte var som det kanske borde varit och så;)) men våran resa kommer verkligen bli oförglömlig! Det är som om nu när du är borta på andra sidan jorden, att någonting saknas.. Var är den personen som alltid förgyllde min dag? (det gör du väl ändå men) Hon som alltid kom med sina ibland sjuka ;) men visa råd? Men samtidigt vet jag att du finns där för mig ändå, så som jag finns för dig :)
Man säger att gammal kärlek rostar aldrig (?!)
Men jag vet att gammal vänskap rostar aldrig, du är min alldeles egna Crazy-Majken!
And I love you :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0